Merhaba


Çok ama çoooooook uzun bir aradan sonra merhaba...

8 ay boyunca sorunsuz geçen bir hamilelik, ancak 9. ayım da korkunç bir rahatsızlık geçirdim. Hamileliğim boyunca gururla aldığım 9 kiloyu tam 1 hafta içerisinde verdim ve korkunç bir son ay geçirdim, ağrılar, kramplar, iştahsızlık ve kusmalar eşliğinde, her iki günde bir serum veriliyordu. Fakat annelik işte, her türlü acıya dayanıyor insan. Tam 1 ay korkunç acılar çektim. Doktorların sebebini bulamaması ise ayrı bir acı. Ama sonunda bitti ve 30 Mart günü hayatımıza, Meleğimiz sağlıklı ve sanki hiç kötü günler yaşanmamış gibi katıldı.

Lohusalık, düğün, yaz, ramazan, okul, derken günler su gibi akıp geçti. Bugün 6 aylık oldu Zehra Melek...
Kızım bana güldükçe dünyalar benim oluyor. İlk göz ağrım oğlum, paşam, canım Onurhan'ım herşeyi nasılda bir abi edasıyla o küçük omuzlarına aldı, annesinin hasta oluşu, onunla fazla ilgilenememesini ve aileye yeni bir bireyin katılması. Kız kardeşini de öyle çok seviyor ki...

Haziran; "görümçek "evlendi. (Tekrar mutluluklar)

Temmuz ve Ağustos; tam bir cehennemdi. Sıcaklar nasılda ülkemizi kavurdu...

Eylül; Oğluşum okulu oldu (anasınıfı) , ilk günler biraz zor geçti, "anne, baba, kardeşim, sizi çoooook özleyeceğim" dedi ama öğretmenimizi de çok sevdik. Artık sorunsuz gidiyoruz.

Hayatımız yavaş da olsa yine düzene girmeye başladı :) Bende bloğuma yeni bir başlangıç yapmak istedim inşallah hayırlısı olur.

Ancak eskisi gibi sadece yemek tarifi yayınlamak istemiyorum, biraz ondan biraz da bundan olacak, hayırlısı...




















Yorum Gönder